ფარმაცევტი
თარიღები:
21 მარ - 18 აპრ
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: Edelvaisib@gmail.com
მისამართი: ცაბაძის 19
მდებარეობა:
თბილისი
კატეგორიები:
სამედიცინო 
ქვეკატეგორიები:
ფარმაცია
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
ხელფასი:
1000 +ბონუსი
განათლება:
ბაკალავრი
აღწერა:
აფთიაქი დელვაისი აცხადებს ვაკანსიას ფარმაცევტის პოზიციაზე.
საწყისი ანაზღაურება: 1000 + ლარი
სამუშაო ადგილი: ცაბაძის ქ. 19 - სავაჭრო ცენტრი „პასაჟი 2000“

ძირითადი მოვალეობები:
  • მომხმარებლისთვის ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება და მომსახურების გაწევა;
  • პროდუქციის ნაშთის კონტროლი, აღწერებში მონაწილეობის მიღება;

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სამედიცინო/ფარმაცევტული განათლება;
  • აფთიაქში მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა;

ხელფასის სწრაფი ზრდის პირობა:
  • კომპანიას პროცესების ეფექტურად სამართავად ესაჭიროება გასავლის, შემოსავლის და ნაშთების ავტომატურ რეჟიმში მართვა. ამ პროცესების სამართავ ძირითად პროგამას წარმოადგენს Microsoft Excel.
  • თუ კანდიდატს აქვს შესაბამისი კვალიფიკაცია, რომლის გამოყენებასაც შეძლებს აღნიშნული პროცესების სამართავად, მოხდება ხელფასის სწრაფი გადახედვა.
  • იმ შემთხვევაში თუ არ აქვს კვალიფიკაცია, თუმცა მალე შეძლებს ცოდნის მიღებას (ამაში დაგეხმარებათ კომპანია) და მიღებულ ცოდნას გამოიყენებთ პროცესების სამართავად, მოხდება ხელფასის გადახედვა.

Microsoft Excel საჭირო ფუნქციები:
  • ექსელის მართვა: შენახვა, შექმნა, გვერდების დამატება, გადარქმევა
  • ცხრილების დასუფთავება: სვეტების და სტრიქონების წაშლა, დამატება, გადაჯგუფება
  • ცხრილების ფილტრაცია: სორტირება, ფილტრაცია, სპეციფიური წესებით მონაცემების ძებნა
  • აგრეგაციის ფორმულები: SUM, SUMIF, COUNT, COUNTIF
  • PIVOT ფუნქცია: მატრიცის მართვა, აგრეგაცია, ფილტრაცია
  • თარიღების მართვა: DATE, DAY, MONTH, YEAR

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე:edelvaisib@gmail.com.
აფთიაქი ედელვაისი გთავაზობთ მიიღოთ იმ ტიპის ცოდნა და გამოცდილება რომელსაც ვერ მიიღებთ ვერთერთ წამყვან სააფთიაქო ქსელში.
თქვენ მიერ გაგზავნილი პერსონალური მონაცემები დაექვემდებარება დამუშავებასა და შენახვას საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი 
წესის შესაბამისად.